نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمريکاي شمالي

نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمريکاي شمالي
رهبر معظم انقلاب در پی حوادث فرانسه، در پیامی برای جوانان اروپا و آمریکای شمالی از آنان خواستند تا با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی الله علیه وآله و سلّم) آشنا شوند و نوشتند: اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، شامگاه گذشته در پی حوادث اخیر کشور فرانسه، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیام مهم و روشنگرانه‌ای به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی به چهار زبان انگلیسی، عربی، آلمانی و فرانسوی صادر کردند.

رهبر انقلاب در بخشی از این نامه جوانان اروپایی را مستقیما مخاطب قرار داده‌ و فرموده‌اند: حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار می‌دهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ ملّت و سرزمین‌تان را در دستان شما می‌بینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلب‌های شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمی‌کنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اندبازتاب‌های جهانی یک نامه/ فارن پالیسی: نامه رهبر معظم ایران سرگشاده و غیر منتظره بود + متن کامل پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپایی



ادامه مطلب



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : دو شنبه 6 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: